Tento eshop používá k poskytování služeb, personalizaci reklam a analýze návštěvnosti soubory cookie. Více informací |
Přijmout všechny cookies Personalizovat |
Přijmout zvolené cookies |
Žádné produkty
Silentblok vysoký Výrobce MinibSilenblok " vysoký" pro ventilátory...
Ložisko ventilátoru pro starší generaci ventilátorů s silonovou vložkou...
Termostat TH0482 24VVýrobce MinibTermostat MINIB 24V TH 0482 pro starší...
Termostat TH0108 Výrobce Minib 12V Programovatelný termostat TH 0181...
Elektronický modul EB Blok EBi - 2e Výrobce Ideal Standard Elektronický...
Guma unašeče rotoru D30 12V DC Výrobce MinibGuma unašeče rotoru pro osu...
Teplotní čidlo/spínač 41/24 Výrobce MinibTeplotní čidlo/spínač pro...
Motor ventilátoru D30 12V Výrobce MinibMotor ventilátorů jednostranný...
Kartuše A962480NUVýrobce Ideal StandardStop ventil G3/4", EASY box pro...
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Iveta Španková, Opavská 18, 793 68 Dvorce, IČ: 21520771 zapsané v živnostenském rejstříku (dále jen dodavatel)
[1] Tento reklamační řád upravuje práva a povinnosti smluvních stran, ve vztahu k odpovědnosti za vady a záruky za jakost, vyplývající z kupní smlouvy (nebo jiné obdobné smlouvy) uzavřené mezi dodavatelem a odběratelem.
[2] Dodavatelem se rozumí právnická osoba specifikovaná shora, která uzavře s odběratelem
kupní smlouvu nebo jinou obdobnou smlouvu, jejímž předmětem bude dodávka věci (např. náhradní díly pro vodovodní baterie, sprchové kouty a vanové zástěny, koupelnový nábytek apod.).
[3] Odběratelem se pro účely tohoto reklamačního řádu rozumí osoba, která s dodavatelem vstoupila do některého ze smluvních vztahů, jejichž demonstrativní výčet je uveden v předchozím odstavci tohoto článku.
[4] Zárukou za jakost se dodavatel zavazuje, že jím dodaná věc bude po určitou dobu (dále jako záruční doba) způsobilá k použití pro obvyklý účel nebo že si zachová určité vlastnosti.
[5] Vadou předmětu plnění se rozumí případ, kdy předmět neodpovídá podmínkám ujednaným v konkrétní smlouvě.
[1] Dodavatel vedle zákonné odpovědnosti za vady dle ust. § 2099 an. zákona č. 89/2012 Sb., občanského zákoníku, ve znění pozdějších předpisů, poskytuje odběrateli záruku za jakost na jím dodávané věci (dále jako záruka).
[2] Délka záruční doby poskytované dodavatelem na věci je stanovena v závislosti na typu výrobku, a to takto:
Typ výrobku |
Doba trvání záruky (v letech) |
Sanitární výrobky a doplňky z keramiky |
2 |
Akrylátové vany a akrylátové sprchové vaničky |
2 |
Vany a sprchové vaničky z litého mramoru (“Solid Surface“) |
2 |
Vodovodní baterie |
2 |
PVD povrch u vodovodních baterií |
2 |
Sprchové programy – sprchové hadice (vyjma hadic IDEALFLEX) |
2 |
Sprchové programy – sprchové hadice IDEALFLEX |
2 |
Vířivé systémy: elektrické části a čistící systémy |
2 |
Splachovací mechanismy do nádržek a podomítkových systémů |
2 |
Odtoková a přepadová garnitura Multiplex Trio, Rotaplex Trio |
2 |
Sprchové a vanové zástěny |
2 |
Koupelnový nábytek, zrcadla a ostatní součástky |
2 |
Koupelnové doplňky k sanitárním výrobkům a vanám z nekeramického materiálu (sklo, umělá hmota, pěnové materiály) |
2 |
Klozetová sedátka (včetně tlumičů, kloubů a upevnění) |
2 |
Náhradní díly |
6 měsíců |
Podomítkové splachovače (pro závěsnou keramiku):
|
2 2 2 |
[3] Záruční doba běží:
[4] Předmět plnění trpí vadou, jestliže neodpovídá podmínkám ujednaným v konkrétní smlouvě.
[5] Odběratel oznámí vadu věci , na kterou se vztahuje buď zákonná odpovědnost za vady nebo záruka, elektronicky na e-mailovou adresu kolonial@sece.cz, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však pěti pracovních dnů po tom, co se o této skutečnosti dozvěděl. Odběratel splní svoji povinnost oznámit vadu věci dnem, kdy oznámení o zjištění vady odešle dodavateli a dodavatel toto oznámení prokazatelně přijme.
[5a] Odběratel oznámí vadu předmětu plnění, elektronicky na e-mailovou adresu kolonial@sece.cz, a to bez zbytečného odkladu, nejpozději však čtrnácti dnů po převzetí, . Odběratel splní svoji povinnost oznámit vadu věci dnem, kdy oznámení o zjištění vady odešle dodavateli a dodavatel toto oznámení prokazatelně přijme.
[6] V oznámení o vadách uvede odběratel tyto náležitosti: specifikace odběratele, údaje konečného zákazníka, kontaktní údaje odběratele – telefonní číslo, e-mailová adresa, kontaktní osoba, typ vadné věci (je-li přidělen, pak i kód výrobku, kód série), popis vady a její projevy (tj. to, v čem je vada spatřována), přiloží kopii daňového dokladu o provedeném nákupu, fotodokumentaci a případně další dokumenty či materiály, které zachycují a dokládají vadu reklamované věci. Reklamaci bez shora uvedených náležitostí není dodavatel povinen posuzovat.
[7] O způsobu řešení konkrétní reklamce rozhodne pracovník dodavatele nejpozději do 5pracovních dnů od převzetí podkladu a dokladu potřebných k řešení reklamace, a toto sdělí odběrateli na email uvedený v objednávce, pokud odběratel nestanový jinou e-mailovou adresu pro komunikaci.
[8] V případě, že je věc již namontována u konečného zákazníka, je odběratel povinen zajistit vpřípadě že jej dodavatel vyzve demontáž a zaslání na servisní středisko dle pokynů. Pokud nebude zajištěna a poskytnuta součinnost , pak není dodavatel povinen danou reklamaci posuzovat. Pro tento případ je rovněž odběratel povinen uhradit dodavateli marně vynaložené náklady na již započatou reklamaci.
[9] V případě, že odběratel nesplní podmínky pro oznámení vad uvedené v odst. 6 a 7 tohoto článku, nebo pokud věc, která podle něj trpí vadou svévolně demontuje a zašle na adresu dodavatele bez souhlasu, pak není dodavatel povinen danou reklamaci posuzovat.
[10] Dodavatel vyřídí reklamaci nejpozději do 30 dnů ode dne řádného vytčení vady v souladu s ustanovením odst. 6 tohoto článku, nedohodne-li se s odběratelem na jiné lhůtě.
[11] Odběratel odpovídá za to, že věc dodaná dodavatelem bude instalována a uvedena do provozu výhradně pracovníky, kteří jsou odborně způsobilí k takové činnosti a organizací, která je oprávněna k montáži dodavatelem prodávané věci. Na žádost dodavatele musí odběratel tuto skutečnost doložit.
[12] V případě vyřešení reklamace výměnou věci se odběratel zavazuje vydat původní věc dodavateli, pokud je k tomu dodavatelem vyzván v kompletním stavu.
[13] V případě vyřešení reklamace výměnou věci neběží nová lhůta pro uplatnění práv zvadného plnění nebo práv ze záruky za jakost, ale pokračuje běh lhůty reklamované věci.
[14] V případě neoprávněné reklamace nese náklady v plné výši odběratel.
[15] Pro případ, kdy je jako způsob reklamace zvoleno dodání nové věci a nebude objektivně možné dodat věc stejného typu (série a kódového označení), pak je dodavatel oprávněn dodat věc, která svými parametry odpovídá nebo se svými parametry nejvíce blíží věci reklamované.
[1] Dodavatel neodpovídá za vady věci v následujících případech:
[1] Záruka se nevztahuje na:
[1] V případě termostatických, elektronických a samouzávěrových vodovodních baterií je nezbytné, pro jejich řádné užívání, fungování a případné uznání reklamace, aby do rozvodů bylo instalováno filtrační zařízení se sítem o minimální hrubosti 100µm.
[2] Délka životnosti napájecích baterií je 6 měsíců.
[1] Veškeré smlouvy uzavírané mezi dodavatelem a odběratelem jsou uzavírány v českém jazyce a právní vztahy z takových smluv vyplývající, jakož i právní vztahy vyplývající z tohoto reklamačního řádu se budou řídit výhradně právem České republiky.
[2] Dodavatel a odběratel v případě sporů týkajících se závazků z tohoto reklamačního řádu nebo týkající se právních vztahů, které vznikly v souvislosti s nimi, vyvinou přiměřené úsilí řešit tyto spory vzájemnou dohodou. Pro případ, že nebudou schopni vyřešit svůj vzájemný spor dohodou, pak platí, že k- rozhodování sporů jsou pravomocné soudy České republiky. Pravomoc jiných soudů se nepřipouští.
[3] Dodavatel si vyhrazuje právo tento reklamační řád jednostranně změnit a informovat o tomto včas a bez zbytečného odkladu, a to upozorněním na svých webových stránkách.
[4] Odběratel uzavřením smlouvy s dodavatelem potvrzuje, že se s tímto reklamačním řádem seznámil.
[5] V případě, že se kterékoli ustanovení tohoto reklamačního řádu stane neplatným či nevymahatelným, nebude to mít vliv na platnost či vymahatelnost ostatních ustanovení.
[1] Tento reklamační řád nabývá účinnosti dne19.12.2022
[2] Pro případ kolize některého ustanovení uzavřené (platné a účinné) rámcové smlouvy a některého ustanovení tohoto reklamačního řádu se přednostně použije ustanovení rámcové smlouvy.
[3] Pro případ kolize některého ustanovení tohoto reklamačního řádu a některého z prohlášení o záruce (záručního listu) se přednostně použije ustanovení tohoto reklamačního řádu.